НОВОСТИ KIA

Вход | Регистрация | Стартовой | В Избранное | PDA
KIA
ГЛАВНАЯ
Продажа новых KIA
» автосалоны » модели и цены
Продажа б/у KIA
» поиск авто » продать
Тюнинг KIA
» статьи » галерея
Все о KIA
» новости » история марки
» архив моделей » тест-драйвы
» отзывы
Мультимедиа
» обои
Обслуживание
» запчасти » автошины
Весь мир авто на InfoCar
АвтоПоиск

Rio X-line майже кросовер!

06 августа 2018
Оставить коментарий Версия для печати Отправить другуRSS - лист новостей Добавить в TwitterTwitter Добавить в Memori Добавить в BobrDobr Добавить в Del.Icio.Us Добавить в Mister Wong Добавить в MoeMesto Добавить в Google Bookmarks Добавить в News2.ru Добавить в Яндекс-закладки

Для псевдо позашляхової версії Rio навіть придумали термін «крос-хетчбек» - це майже кросовер - новий хетчбек В-класу. Позашляховий обвіс, високий кліренс, рейлінги. У порівнянні з 4-дверним Rio багажник зменшився на 16 сантиметрів, проте і 390 літрів - обсяг великий. Дах над задніми пасажирами виріс на 14 мм. Салон уніфікований, це означає гарну ергономіку і адекватне за ціною оснащення. Відмінностей від седана в інтер'єрі годі й шукати. На кроссоверний образ працює перш за все обвіс з пластику. Він зібраний з безлічі дрібних деталей і на дверях прикріплений до панелей.

Яскраве оздоблення тканин салону - тільки в передтоповій комплектації, а максимальна комплектація оброблена кожзамом. Позаду стало просторніше над головою, хоча високим пасажирам все ще тісно в колінах. Кліренс виріс. Виробник обіцяє 17 см. X-Line легко прощає швидку їзду по великим ухабинам. «Rio X-Line призначений для молодих активних городян», - заявляють в KIA.

Шукати відмінності з седаном в керованості безглуздо. Аеродинаміка стала трохи менше ніж у седана: максималка хетчбеків на 9 км/ч нижче. Заявлений час розгону до сотні виріс на 0,4 с, хоча маса збільшилася всього на 5-15 кг.

У базовій версії є кондиціонер, підігрів передніх сидінь і керма, регулювання керма в двох напрямках, система контролю тиску в шинах.

Підвіска KIA Rio не змінилася: спереду McPherson, позаду - балка. Амортизатори стоять за задньою віссю під кутом 8,4 градуса, а не перед нею з нахилом в 25 градусів. Самі амортизатори істотно довше колишніх. Діаметр вакуумного підсилювача гальм збільшився з дев'яти дюймів до десяти. Відмінності хетчбека X-Line від звичайного седана Rio - в пружинах і амортизаторах (хід стиску збільшений на 10 мм) і відповідних їм налаштуваннях підсилювача керма.

Частка надміцної стали в кузові збільшилася з 13% до 50%, вісім відсотків з яких - це сталь гарячого штампування, яких в колишньому Rio не було взагалі. У шести комплектаціях з восьми - всього дві подушки безпеки, але в двох топових додаються бічні ейрбеги і надувні шторки.

Перед балкою задньої підвіски – збільшений до 50-літров бензобак. У кожній колісної арці - по пластиковій підкрилці, за колесом - бризговики. Низ порогів покритий Антигравієм.

Шестиступеневий «автомат» - з модернізованим гідротрансформатором та чотирма дисками зчеплення. Новий гідротрансформатор блокується швидше, частіше і жорсткіше.

Автоцентр KIA на Харьковском
Автоцентр KIA на Харьковском - официальный дилер КIA , занимается продажей и обслуживанием автомобилей южнокорейской корпорации KIA Motors, выпускающего качественные автомобили.
перейти на сайт компании →

Источник: Автоцентр KIA на Харьковском{SOURCE2}  Оставить коментарийКоментарии Тэги:  KIA, Авторынок
КОМЕНТАРИИ К НОВОСТИ

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Имя*:   E-mail: (СПАМ)
Тема:
Ваш коментарий* (осталось символов: 3000)
Повторите код*:   
07.12
Новый KIA CEED - гольф за 14.000 евро?
06.12
Новый кроссовер Kia будет дороже родственного Hyundai Creta
04.12
В Корее стартовали продажи большого бизнес-седан Kia Cadenza 2019
АвтоПоиск - Автобазар Реклама| Автосалонам| Контакты | Информеры | PDA-версия | |